The Butterfly Effect

        Adeptii Teoriei haosului sustin ca o zbatere a aripilor unui fluture poate cauza, in cele din urma, un taifun la capatul opus al lumii…

      O persoana pe care am cunoscut-o acum cinci ani - si pe care nu am mai vazut-o de atunci – a venit la mine in timp ce asteptam metroul si mi-a zis “Te-am vazut la Arena Leilor!” Am discutat putin si ne-am luat ramas bun. Chiar incercam sa vad care ar putea fi rostul intalnirii noastre cand… m-am gandit la un slogan mai bun pentru INTERlottery Brokerage: “Marile premii vin la tine!”. Asa ca am schimbat sloganul si pe www.interlottery.ro si in prezentare. Iata, deci, ca persoane pe care nici nu le cunosti sau pe care le-ai vazut candva, demult, si carora nici nu le mai retii numele, au potentialul sa declanseze schimbari in cele mai importante arii ale vietii tale.

Desi planul de afaceri era facut inca din luna Martie 2007, prezentarea fusese conceputa in noaptea de dinaintea filmarilor, dupa ce lucrasem neincetat 3 zile si doua nopti atat pentru ce aveam de facut la serviciu cat si la perfectionarea planului, asa ca este loc de imbunatatiri. Revazand acum slide-urile prezentarii mi-am adus aminte ca, atunci cand i-am intrebat pe “lei” daca vor 37,7 milioane de euro, au afisat toti trei un zambet incurcat si nu mi-au raspuns. Prin prisma finalului intalnirii pot spune cu convingere ca nu voiau!! Leii de la Arena Leilor cauta sa-si faca, de fapt, publicitate pentru afacerile lor!

Mare pacat ca nu l-am intalnit pe domnul Marius Ghenea la filmari! Era prima emisiune la care Dansul nu mai participa. Ar fi fost singurul investitor (dintre cei de la Arena Leilor) care putea sa inteleaga potentialul afacerii pe care am prezentat-o, fara sa se sperie de dimensiunea ei si de investitia necesara pentru start…

Prezentarea afacerii INTERlottery Brokerage la Emisiunea Arena Leilor    

Leave a Reply