Lenor Tropical Fresh – Campanie cu Catch`yoo la statia de metrou Unirii

    In trecere prin statia de metrou Piata Unirii 2, atentia mi-a fost atrasa brusc de o multime adunata pentru a admira ceva luminos ce parea sa se desfasoare la picioarele lor. Ma apropii si observ uimit – intai – decorul luxuriant de pe zidul pe care sunt plasate scaunele. Impresia creata este chiar de un colt de padure tropicala. Dupa cativa pasi realizez ca persoanele adunate in jurul unei proiectiii luminoase interactioneaza cu imaginea. Pestisori colorati alearga in toate directiile prin apa iar daca pui piciorul in suprafata cu imaginea proiectata apar valuri si pestii fug din zona respectiva.

    Cel putin 4 persoane au luat imagini cu telefonul mobil in doar cateva minute; alte zeci de persoane admira intregul ansamblu. Se pare ca Procter & Gamble a dat lovitura in ce priveste comunicarea brandului Lenor Tropical Fresh! Impactul este deosebit. Mii de oameni sunt uimiti zilnic de intregul ansamblu.

    Imi pare rau ca au trecut 2 ani pentru ca o agentie si un client sa aiba curajul sa incerce acest nou canal de comunicare pe care il reprezinta tehnologia Catch`yoo dar ma bucur ca se intampla macar acum! …semn ca au inceput sa se miste lucrurile in bine pentru Catalin Gulan. Am sa revin cat de curand si cu imagini!

    Persoanele care sunt interesate de intermedierea vanzarii unor asemenea sisteme sunt rugate sa ma contacteze la adresa proiect@octavdafinoiu.ro. Colaborarea se va face pe baza de comision din pretul sistemelor intermediate, iar doritorii vor face parte dintr-o retea de vanzari extinsa in toata tara.

Leave a Reply