Impresii dupa ziua I de conferinte la Olimpiadele Comunicarii

Dupa-amiaza zilei de Luni mi-am rezervat-o pentru conferintele de la Olimpiadele Comunicarii. Simteam amar regretul ca anul trecut nu am putut sa ajung, asa ca trebuia sa indrept ceva in aceasta privinta.

Locatie foarte buna, speakeri de la care poti sa inveti, atmosfera foarte buna.

Cam asa as concluziona cele doua conferinte la care am fost prezent – “Managerii despre CSR: ce mai inseamna responsabilitatea intr-o perioada de criza?” si “Cele mai eficiente metode de a comunica prin new media”.

Cu ce am ramas:

- placerea de a o asculta pe Dna Mona Nicolici impartasind din experienta dansei pe linie de CSR la Petrom;
- surpriza (deosebit de placuta!) de a afla ca se face CSR fara sa faci tam-tam in media   – Alexandru Badulescu (Western Union);
- convingerea ca specialistii in comunicare din cadrul companiilor producatoare de tigarete sunt unsi cu toate alifiile (la cele doua intrebari pe care le-am adresat, Neil Coupland – JTI Romania a parut ca nu intelege o intrebare si a evitat-o pe cea de-a doua; a doua era chiar delicata si se referea la teoria ca mentiunile de tipul “Fumatul poate sa ucida!” imping – de fapt – catre consum.)
- o prezentare cu charisma, marca Bobby Voicu;
- un exemplu despre cum sa NU faci o prezentare (cred ca Diana Dragomir de la Inpolitics Media a simtit o rusine mare cat un monument!). Sub nicio forma nu citesti de pe slide-uri si, recomandabil, nu scrii mai mult de 6-8 cuvinte pe slide!
- o prezentare fundamentata stiintific de la Madalin Matica – DotCommerce.

Felicitari organizatorilor!

Ah, si inca ceva! Intrebat cum a reusit, Bobby Voicu a pus succesul sau pe seama norocului. Evident, nu se referea la noroc de la inceputul blogurilor pana in prezent, ci doar la faptul ca acum 4-5 ani a simtit un impuls, care s-a dovedit deosebit de inspirat, de a scrie pe blog. Asa cum a completat Alin Zainescu pentru Bobby, in spatele succesului s-au aflat consecventa si multa munca.

2 Responses to “Impresii dupa ziua I de conferinte la Olimpiadele Comunicarii”

  1. Octav Says:

    Erata!
    Neil Coupland este chiar Directorul General si Vice Presedinte!

  2. Eloisa Says:

    It’s natural that one prsnoes seeks information on the Internet for Nokia phones and cars fom Toyota.What can you search over the Internet on:1. Coca Cola (no.1 Interbrand Best Global Brands 2007)?You buy Coke over the Net? You want to know a store that sells Coke ?2. Microsoft (no.2)I’m not sure you’ve included Vista in your research. Other than that, what European will look for information on the Company? Who cares about that?3. IBM (no.3)People are searching for Laptop / PC models, rather than IBM as a company. And IBM is not that big (I think )4. GE (no.4)Right. Like this would matter.5. Intel (no.7)Still a surprise for me, but I still think that this company isn’t that big in the mind of Euroeans6. McDonalde2€™s (no.8)I wouldn’t serach for McDonald’s web site 7. Disney (no.9)I know about disney.com and abut the web sites of each individual movie made by Disney.8. Mercedes (no.10)Hmm, Toyota is much popular (via price) than Mercedes.

Leave a Reply