Birou de presa

Octav Dafinoiu in interviu la Antena 3 – 29.03.2008

Efortul depus la proiectul Ora Pamantului a fost incununat cu un interviu la Antena 3, difuzat Sambata, 29.03.2008 ora 18:20. Din pacate, pe ecran a aparut numele “Ora Planetei”. Proiectul s-a mai bucurat si de vizibilitate in presa.

Octav Dafinoiu - Ora Pamantului. interviu Antena 3.foto

Loteriei Române îi convin marile reporturi la 6/49 – stire de presa, 27.01.2008

Loteria Română a găsit reţeta succesului cu loto 6/49: impozite repetate pe marile speranţe.

În anul 2006, românii au jucat la loto 6 din 49 aproximativ 46 de milioane de euro. Asta chiar din spusele responsabililor de la Loteria Română. Dar ştim că, deşi s-a jucat pe teritoriul României, nu numai românii au fost cei care au plătit impozit pe speranţă ci şi persoanele care locuiesc la graniţe, în ţările vecine. În 2007, în luna Octombrie, atrăgeam atenţia în cadrul unei emisiuni TV asupra faptului că, în condiţiile unor mari premii la loto, apar noi categorii de jucători: persoanele care joacă rar şi foarte rar, persoane care nu au mai jucat la loto, persoane care locuiesc în ţările vecine. Şi asta indiferent de statutul social! Investitorii prezenţi atunci la emisiune s-au grabit să afirme că, prin punerea în aplicare a unui asemenea plan de afaceri, aş dori să scot sume uriaşe de bani din ţară. Nici vorba de asemenea intentii! Dimpotriva, un asemenea proiect ar putea ajuta la dezvoltarea unor domenii foarte importante (cum ar fi educatie si sanatate) – lucru indicat in planul de afaceri.

Dar să vedem ce s-a întâmplat în 2007!

În condiţiile în care fiecare săptămână cu premii loto de aproximativ 10 milioane de euro aduce C.N.L.R. încasări de 5-8 milioane de euro, un calcul simplu arată că, în doar două luni cu reporturi mari la Loto 6/49, Loteria Română a încasat cât în întregul an 2006! Nu ştim dacă Loteria împiedică sau nu norocul – asa cum se tot vorbeste – dar îi convin de minune reportările marilor premii, cozile de la agenţiile loto devenind ceva obişnuit. Mă întreb doar, cât va mai trece până investitorii vor înţelege potenţialul şi profitabilitatea unei afaceri de tip interlottery brokerage (brokeraj interloterie), despre care vorbesc de aproape un an? Până acum, investitori ca George Copos, Radu Tudorache, Cristina Bâtlan, György Bába, Arpad Paszkany au preferat să nu dea curs planului de afaceri propus.

Octav Dafinoiu la emisiunea “Arena Leilor” – planul de afaceri INTERlottery Brokerage


Joi, 18 Octombrie 2007, a fost difuzata pe canalul TVR2 emisiunea “Arena Leilor” in care am prezentat planul de afaceri INTERlottery Brokerage.
A fost dovada clara ca exista cazuri in care unii dintre investitorii romani se sperie de indemnul “THINK BIG!” si de asemenea viziuni extinse care, in lumea afacerilor, au devenit o necesitate astazi!
In continuare, articolul care a aparut – referitor la acest fapt – in ziarul “Inedit” din Tulcea:

<< Un tulcean vrea sa scoata banii din tara??! – sau cum poti ajunge inamic public de la o idee geniala

Cine a avut curiozitatea sa vada emisiunea “Arena Leilor” de pe canalul TVR2, joi 18 octombrie şi vineri – in reluare, a putut sa afle despre Octav Dafinoiu si proiectul Interlottery Brokerage.
Conceptul de afacere consta in infiintarea unei retele de agentii de intermediere in domeniul loto, unde persoanele sa-si poata comanda bilete la jocurile loteriilor din alte tari, lucru perfect legal. Daca ne gandim la isteria nationala provocata de premiile loto de cinci, sase sau zece milioane de euro, atunci ne putem doar imagina ce s-ar intampla daca romanii ar avea acces la poturi de peste 30 de milioane de euro din Europa sau la premii de peste 100 de milioane de dolari din Statele Unite ale Americii.

Dar cine este initiatorul proiectului?

Poate putini stiu ca el este originar din Orasul Macin, judetul Tulcea, a locuit o perioada si in Tulcea si s-a mutat in urma cu cativa ani in Bucuresti. In exclusivitate pentru ziarul Inedit, el ne-a raspuns la cateva intrebari:

“R: Cum v-a venit ideea aceasta?

O.D.: Ideea o am din luna decembrie a anului trecut si, initial, am creat un concept de show TV. Mai apoi am realizat ca afacerea din spatele show-ului era cu mult mai importanta decat spectacolul in sine si am inceput sa caut investitori pentru demararea ei. Acum a fost a treia oara cand am intrat in contact cu posibili investitori pentru a le prezenta planul de afaceri.

R: In emisiune ati fost acuzat ca doriti sa scoateti banii afara din tară. Care este poziţia dvs. fata de acest lucru?

O.D. Nu stiu daca a fost o acuza intentionata desi, intr-adevar, mi-au fost adresate felicitari pe un ton ironic pentru faptul ca, dupa 17 ani de la Revolutie, aceasta afacere ar putea fi un nou mod de a genera mari fluxuri financiare din interiorul catre exteriorul tarii. Eu nu am avut niciodata aceasta intentie. De altfel, am incercat sa le explic investitorilor ca este vorba despre o anumita ciclicitate, insa nu au inteles, iar imaginile nici nu au fost incluse la montaj. In plus, la filmari, eu am mentionat ca este deosebit de important ca o parte din profituri sa mearga catre fundatia Interlottery si campanii de responsabilitate sociala corporativa.

R: Cat cheltuiesc romanii la loto si cat din acesti bani ar mai ajunge la Loteria Romana in conditiile in care s-ar dezvolta reteaua de agentii despre care vorbiti?

O.D. Romanii au cheltuit circa 46 de milioane de euro anul trecut, numai la loto 6/49. Insa este greu de spus cam cat ar ajunge la Loteria Nationala daca reteaua de brokeraj loto ar exista, pe de-o parte pentru ca vor fi destul de multi romani care vor juca in afara si, pe de alta parte, pentru ca vor fi si multi locuitori din tarile vecine care vor comanda bilete in Romania. Depinde foarte mult de cat de mari sunt premiile Loteriei Romane dar si de gradul de dezvoltare al retelei de agentii de brokeraj loto.”


Asadar, nici vorba de scopuri financiare meschine! Iar daca pana acum nu am trait prea bine este, poate, şi pentru faptul ca investitorii romani inca vad ca banii nu pot curge decat intr-un singur sens! >>

Cateva detalii despre afacerea INTERlottery Brokerage se pot gasi si la www.interlottery.ro. Oamenii de afaceri care doresc sa investeasca intr-o afacere de un asemenea potential ma pot contacta pentru discutii amanuntite. Astept mesajele la adresa octav[at]octavdafinoiu.ro si chiar telefonul Dvs.!

Echipa Syncreate – Locul I la Olimpiadele Comunicarii 2006, Sectiunea Relatii Publice.

In vara anului 2006, am castigat locul I la Olimpiadele Comunicarii – sectiunea Relatii Publice, cu echipa Syncreate.
Pentru finala concursului, brief-ul a fost acordat echipei noastre de catre Gabriel Resources – Rosia Montana Gold Corporation.
Concursul organizat de Asociatia de Comunicare ETHOS a avut la start 950 de studenti, in finala ajungand 225, organizati in echipe de cate 5, care au concurat pe sectiunile: Relatii Publice, Comunicare Institutionala, Comunicare Politica, Advertising. Juriile au fost formate din peste 40 de specialisti recunoscuti ai domeniilor. Evenimentul a avut ecouri in media.
Membrii echipei Syncreate (in ordine alfabetica): Dafinoiu Octav, Deliu Nicoleta, Popa Cosmin, Toma Anemona, Tudor Alina.